Neznášam reklamy mobilných operátorov

23. december 2007 at 23:33 | Milan |  the great times
Už od konca septembra sa v televízii v každú voľnú chvíľu vysielajú vianočné reklamy mobilných operátorov. Stále dookola každý deň to isté. Zakomponovali do toho zvučky a hlasy ktoré už viem naspamäť a nemôžem ich ani počúvať, preto keď pozerám tv a začne reklama, rovno to celé vypnem a vykašlem sa na televíziu. Keby aspoň na vianoce dali ľuďom pokoj... Je to strašné, napríklad: "Zažite parádne Vianoce!!!, To je už aká paráda, Pripravte sa na nezabudnuteľné Vianoce, Neobmedzené hovory do všetkých sietí! S myšou sa môže vyblázniť každý! ... Na mňa to aj tak neplatí a práve naopak, nechcem to, čo má každý, za čím sa všetci ženú. A ešte nikdy som si nekúpil niečo z reklamy, nemá to na mňa vplyv, a ak áno, tak jedine taký, že pod vplyvom toho vplyvu vypnem televízor. Práve na Vianoce by sme mali prežívať pokoj a nie celé dni telefonovať, nakupovať, vybavovať ... A ak nenájdeme pokoj na Vianoce tak kedy potom?
Najlepšie je na tom O2 Telefónica, majú najpokojnejšie reklamy ale aj tak by už s tým mohli prestať. Orange a T-Mobile majú najhnusnejšie reklamy ale netvrdím že aj iné firmy, nie sú na tom inak. Najviac nemám rád reklamu na Coop jednota, kde sa Polnišová, známa z relácie SOS na verejnoprávnej televízii, vyškiera a správa sa ako ježibaba a spoza nej vykukne smiešny ksicht a ukazuje jej, že nono! Síce to nemá nič spoločné s Vianocami ale je to rovnako odpudzujúce ako telekomunikačné reklamy. A zasa na Prvú Stavebnú Sporiteľňu a na osviežovač vzduchu sú použití lišiak a stonožka. Akoby už ľudia boli natoľko dementní že im už stačia nejaké stonožky.
Jediná televízia, Tv Joj prišla s tým, že na Štedrý deň nebudú vysielať reklamy, je to aspoň niečo rozumnejšie aj keď je to len marketingový ťah, nič viac.
Jednoducho, reklamy sú strašné. Cítim k nim len odpor, za ktorý ročne telekomunikačné firmy zaplatia 27 miliárd slovenských korún (trochu drahý odpor nie?).
Čo sa týka vašich komentárov k článku:
Ďakujem všetkým za ich komentáre, úprimnosť a podporu. Naozaj, vážim si to. Súhlasím so všetkými pre ktorých je reklama otrasná, otravná, hnusná, stále dookola sa opakujúca, citovo založená a na 50% nepravdivá. Z mojej strany to nie je nijaké jednostranné zavrhnutie reklám, je to krutá realita slovenských médií. Svojim oponentom neberiem ich názor, no nesúhlasím so všetkým čo píšu, tak isto ako oni nesúhlasia so všetkým čo píšem ja. Nevymazávam ich komentáre, demokratická sloboda slova na mojom blogu platí stopercentne.
xaero - Milý xaero sumu 27 mld. som si nevymyslel, počul som to pred rokom, myslím v Slovenskom Rozhlase, ak neveríš tak never ale kľudne si to môžeš overiť. A ak nemáš reálnu predstavu o cenách reklamy v televízii, tak požiadaj o cenník a prerátaj si to krát 365, plus-mínus hodnotu najdrahších vysielacích časov alebo mi ukáž objektívnu štatistiku. Tejno - ak má tvoj zdroj pravdu, čo aj určite má, tak som si pravdepodobne nezapamätal to, či išlo o globálne výdavky celého telekomunikačného priemyslu, alebo firiem Orange a T-mobile v celej EÚ, alebo som jednoducho nemal správne informácie. Nič to však nemení na obsahu výpovede môjho článku.
car_nikolaj a palo, Vlastik, Bydlo, loyalist underground a ďalší - absolútne s vami súhlasím! Ďakujem.
hurahura - takisto nenávidím billboardy pri ceste! Je to zlé, v iných štátoch EÚ proti tomuto viac bojujú, na vlastné oči som to zažil, že niekde pri cestách nemajú vôbec nič. A najväčšia nehoráznosť je veľká reklama SPP na Spišskom Hrade, človek aby si každú fotku upravoval v Corel Photopainte. Ľutujem všetkých turistov, ktorí majú na svojich fotkách túto reklamu ... A od koho iného by sme vôbec kupovali plyn, než od monopolného SPP (ale taktiež aj v Prahe môžete vidieť reklamy Pražskej Plynárenskej a.s.).
Nozdorm - súhlasím s tebou, v týchto kapitalistických časoch sa reklamy nezbavím, no je mi ľúto že inteligentnejšie reklamy majú len v televíziách západu (Holandsko, Nemecko a pod.)
ali g Marvinn a spol. - počas reklám sa u nás vypína zvuk. Televízor nepozerám takmer vôbec. Ak si už však chcem pozrieť nejaký film, tak reklamy využívam na wc, zobratie si niečoho na jedenie z kuchyne a pod. Najčastejšie ma reklamy tak naštvú, že televízor rovno vypnem a kašlem na celý nasledujúci program v tv. Niekedy sa reklame však nevyhnem, ale nechcem a nepozerám ju cielene! A v žiadnom prípade ma neovplyvní. A ostatní ľudia buď sú, alebo nie sú proti tomuto imúnni. Ale podľa štatistiky irongeara 9-20% nie sú. Podľa mňa je takýchto naletencov oveľa viac než sa uvádza v štatistikách, hoci robených profesionálnymi nezávislymi spoločnosťami a aspoň trošku objektívne.
peter (šarišan) - náhodou, nechci vedieť moje znalosti o veľkosti reklamného trhu a nielen slovenského. Beriem to tak, že máš potrebu podhodnocovať všetko na čo nazazíš. A ja sa nechválim, myslím že to som tam jasne spomenul, aj keď priznávam že to bola chyba keď som tam písal o rodičoch ako malé decko. Ďakujem za príspevok.
T - nemôžem za to, že nerozumieš obrazným prirovnaniam ako v prípade SAV (i keď Jazykovedný Ústav Ľudovíta Štúra Slovenskej Akadémie Vied, má na starosti gramatiku, no nie konkrétne môj blog, prirodzene), beriem tvoj pohľad na vec, ak sa ti nepáči moja gramatika tak sa naozaj ospravedlňujem, ale nerobím to naschvál, hoci som v slovenčine dobrý, som len človek a nič na svete nie je stopercentné, snažím sa chyby nerobiť ale stane sa. Myslím že najdôležitejšie je to, čo chcem svojim článkom vyjadriť, všetko ostatné je navyše. Raz ak budem mať firmu (čo aj plánujem), moje reklamy budú pokojné, spoľahlivé, pravdivé, informatívne, ale nie nervy drástajúce a vydieracké. Ale prosím ťa nezhadzuj ma len kvôli uspokojeniam tvojej kritiky a škodoradosti, a kvôli tomu že som mladší, než napríklad ty. Nerob súdy prv, než zistíš skutočný rozsah mojich vedomostí. A pripojenie na internet nemám z reklám, hoci od Orangeu, no pred troma rokmi to bola jediná možnosť mojich rodičov, teraz si ideme zriadiť optickú linku prešovského internetového providera s konečne väčším dátovým tokom. Nehovor skadiaľ mám pripojenie, keď podľa tvojej IP adresy, DNS servera vidím že sám máš pripojenie od T-COMu. A ešte raz, nezaradzuj ma do šrotu kvôli veku, je to krátkozraké. Ale napriek všetkému, ďakujem za tvoje komentáre. Maj sa fajn.
Gramatické chyby sa objavujú stále a všade, aj na titulke vybrali.sme, v knihách, časopisoch a o čo viac na internete, keď je tu takmer všetko v písanej podobe. Niekdy mi nad tým aj rozum ostáva stáť, ale stáva sa to aj mne. Najľahšie je však kritizovať.
Ak si niekto myslí, že vyjadrenie môjho názoru, môjho pohľadu na vec, je naivné tak potom by mali zmeniť knihu o filozofii od Arna Azenbachera, kde sa píše že človek by mal mať svoj názor, úsudok, mal by si stáť na svojom, pretože bez toho by bolo písanie len iba suché písanie kroniky.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 aaa aaa | 23. december 2007 at 23:38 | React

Našiel som super web - www.TopHry.net - dá sa tam zahrať kopu online hier úplne zadarmo a hry idú aj stiahnuť! Všetkým odporúčam!

2 sima sima | 25. december 2007 at 22:55 | React

mno tak to suhlasim...ty kks..aj mna to strase otravuje ked furt dookola len tie blbe reklamy...inak mas suppisko blogisek a celkom dobre nazory

3 T T | 27. december 2007 at 15:05 | React

:-D vidis to velmi naivne

Od koho, ze mas to pripojenie na internet? T-com? T-mobile? Orange? ... :-) Reklama keby neovplyvnovala, tak nie je v TV. 200 mil. media spending T-mobileu na mesiac asi neovyplvni nic co? Vidis to prilis naivne. Ale bude to asi vekom. Na tom vsak nic zle nie je. Ked dospejes, precitas si cosi o problematike, tak pochopis.

Maj sa.

4 GreatMilan AUTOR BLOGU GreatMilan AUTOR BLOGU | 27. december 2007 at 19:05 | React

No ved prave to. Ludia naskocia na reklamu! Zenu sa za vsetkym! A o co viac ked je na vianoce najvatsia intenzita reklamy. Presne o tom pisem!

5 GreatMilan AUTOR BLOGU GreatMilan AUTOR BLOGU | 27. december 2007 at 19:13 | React

Hej T. mobilni operatori tu nesu pre blaho ludu aj ked sa to tak podla reklamy a nadacii zda. su tu len koli zisku a im je jedno ci su ludia na vianoce uponahlani alebo maju pokoj---nezalezi im na nicom. osobne som pisal list do Orangeu Pavlovi Lancaricovi generalnemu riaditelovi a oni sa na vsetko mozu akurat tak vybodnut. precitaj si clanok celkom dole na portali Birdz.sk ako majitej webu neznasa T-mobile....

6 GreatMilan AUTOR BLOGU GreatMilan AUTOR BLOGU | 27. december 2007 at 19:19 | React

Rada Pre Reklamu zrusi kontroverzne reklamy hoci su proti zabijaniu-interrupcii ale vydieracke reklamy operatorov nezrusi. A  ked ja si nieco myslim naivne tak potom som George Bush

7 GreatMilan AUTOR BLOGU GreatMilan AUTOR BLOGU | 27. december 2007 at 19:30 | React

A nepoucuj syna otca ucitela na filozofickej fakulte presovskej univerzity a matky financneho poradcu pre ING slovensko s troma vysokymi skolami. hoci sa v ziadnom pripade nechcem vychvalovat ale takych obycajnych ludi co si precitaju jeden clanok na sme.sk a uz su midri je dost.

8 šťúrik šťúrik | 27. december 2007 at 19:51 | React

Tatko ťa mohol naučiť pravopis

9 GreatMilan AUTOR BLOGU GreatMilan AUTOR BLOGU | 27. december 2007 at 19:57 | React

Šťúrik ospravedlnujem sa za pripadne chyby v mojich prispevkoch. Komentare som pisal rychlo a nepresli jazykovou korekturou Slovenskej Akademie Vied : )

10 T T | 27. december 2007 at 20:17 | React

Niet k tvojej beznadeji co dodat. Slovenska akademia vied ma s tvojim pravopisom co? :-D Asi nic co? Ocinko, ked ma takeho syna doma a mamicka detto, tak Boh chran nas hlupych ludi pred bestiou ako si ty. Precitaj si eticky kodex reklamy na stranke Rady pre reklamu, resp. si precitaj jej kompetencie. Pises bludy co dokazuje aj tvoj pravopis. Od toho, ze niekto pise rychlo, este nemusi robit jednu hrubku za druhou - a netyka sa to len komentarov, ale aj samotnych blogov. Pomohli by ti asi konstruktivne dialogy s oteckom a mamickou.

P.S. Netvrdim, ze reklamy mobilnych operatorov su fajn a ze ich je potrebne pozerat. Tvrdim len, ze tvoj pohlad na problematiku je naivny a prilis jednoduchy. Zaloz si firmu, ktora nebude profitovat. To asi nie je spravne co?

Pozdrav otecka a mamicku. Snad ti tento blog nikdy neuvidia. Inak pridu o poslednu iluzie o svojom synovi.

11 kako kako | 27. december 2007 at 20:38 | React

mily T. autor predsa pise o tom, ze neznasa reklamy, nie samotne spolocnosti. takze pokojne moze mat net od pomaranca. treba sprdnut  "kreativcov" a reklamne agentury...  tiez mi je z reklam na grc..

12 xaero xaero | 27. december 2007 at 21:33 | React

Za reklamy zaplatia mobilni operatori 27 mld Sk? Co sa ti sniva? Cely reklamny trh v SR dosahuje mozno okolo 10 mld Sk, z coho Orange a T-Mobile tvoria spolu max 600-700 mil. Sk.

13 Lukas Lukas | 27. december 2007 at 22:59 | React
14 cem ist spat ale nemozem cem ist spat ale nemozem | 28. december 2007 at 1:27 | React

teda reklamy az na vynimky boli vzdy otravne ale to co predvadzaju operatori z toho uz saliem. a obcas mam pocit ze reklamy je viac ako normalneho vysielania

15 ali g. ali g. | 28. december 2007 at 2:23 | React

ked ti vadia, tak necum do bedne

16 Marvinn Marvinn | 28. december 2007 at 8:03 | React

...presne tak. Kto ta nuti sa na tie reklamy pozerat? Nie je to tak, ze prilis casto sedis pred televizorom a si taky lenivy, ze ani nedokazes prepnut program, ked nabehne reklama? Nuz, tvoja vec, len nechapem, preco cistis potrebu informovat o tom cely svet a este sa tvarit bojovne. Ja tiez reklamu nemam rad. A vies, co robim? Nepozeram sa na nu!

17 irongear irongear | 28. december 2007 at 8:45 | React

Reklamy ma tiez neovplyvnuju, ale ovplyvnuju priemerne 9-20% ludi a to sa uz oplati. Zijeme v kapitalizme a reklama je jeden z druhov marketingu. Bol by si radsej keby ti doma kazdych 5min zvonil nejaky podomovy obchodnik a ponukal ti termoponozky? Kazdy ma pravo volby a ak sa niekomu nejake reklamy nepaci, moze kludne prepnut alebo vypnut TV. Vobec nechapem o co autorovi blogu ide. Nikoho nezaujima ze sa autorovi nepacia nejake reklamy. Mne sa nahodou pacia a pouzivam ich na navstevu WC pocas sledovania nejakeho filmu. To uz je aka parada!

18 car_nikolaj car_nikolaj | 28. december 2007 at 9:22 | React

Absolutne suhlasim s nazorom autora! Nedaj sa zahanbit ani si nieco od tych tupych hlav co Ta tu kritizuju a snazia sa Ta nejak zhodit za gramatiku ovplyvnit. Typicki mudrlanti z diskusii ktori si myslia ze zozrali vsetku mudrost sveta.

Faktom ostava ze

1. reklamy na telekomunikacnych operatorov su nechutne, trapne, ubohe a rozculuju aj mna - ked som bol v zahranici tiez tam chodili casto reklamy ale ake to boli reklamy - na tie sa dalo pozerat aj xkrat lebo boli vkusne, nevtierave, pekne. Tieto nase reklamy su neskutocne ubohe.

2. je mi zle z reklam na telekomunikacnych operatorov - teraz okolo vianoc v jednom reklamnom bloku sa vystriedali orange, tcom a tmobile dokola, do nemoty, do zgrcania tie iste hnusne a trapne spoty - ked som videl ako operatori vykupili cely reklamny priestor bolo mi z toho zle!

3. je mi este viac zle z toho ked vidim ake miliardy davaju tito darmozraci na reklamu - ake musia mat prijmy ked tolko valia do reklam? miliardy doslova. rad si pozriem peknu reklamu na nejaky skutocny produkt nie sprostu reklamu na telekomunikacneho darmozraca co nevytvara nic realne iba umoznuje ludom vykecavat sa

4. po vsetkom tom vyssie menovanom vo mne rastie len nenavist ze taketo obludne firmy utracaju aj moje prachy na to aby ma obtazovali svojimi ubohymi reklamami - preto si pri kazdej reklame na telekomunikacneho operatora davam zavazok NEVOLAT NEPISAT NEDAT IM ZRAT !!

verim ze ked to takto spravi kazdy nebudu mat zbytocne miliardy na reklamy

5. PS mudrlanti - nemam pripojenie ani od ruzovych ani oranzovych - pripajam sa kvalitne a nie cez ich brakove produkty pre sproste masy

je mi jedno ze zijeme v kapitalizme ale co je vela to je vela

19 palo palo | 28. december 2007 at 11:18 | React

no aspoň v jednom má pravdu ten chalan, sú to najotrasnejšie reklamy, aké sa dajú vidieť a idú stále.Určite zhnusili veľa ľudom aj pomyslenie na vianoce, veď idú od septembra.No ale kto je hlúpy naletí.Je to jeho voľba.Prepnite si na iný kanál, alebo nesledujte hlavne markízu, ktorá je v poslednom čase žumpou a odpadom aj jej hlavným šašom Vilkom.Už verím tomu že to tu tak chodí ako povedala mojsejovka,vilko j.be redaktorku markízy ktorá vyzerá tak na zachovalých 60 rokov, a je v TV stále-slizký trápny, umelo veselý k.k.t .

20 Vlastik Vlastik | Email | 28. december 2007 at 13:35 | React

Ani ja ich neznášam, pretože sú pravdivé iba na 50 percent. A ľuďom ponúkajú len tú priaznivejšiu pravdu. To isté robia aj tí, čo predávajú tovar s katalógov. Stačí, keď sa ich opýtate, aký je tam ročný úrok a hneď ste "doma". A keď vám to nepovedia priamo, nekupujte u nich NIČ !!!

21 Vlastik Vlastik | Email | 28. december 2007 at 13:36 | React

Pardon, stala sa gramatická chyba. Z katalógov má byť "Z" a nie s, pretože je to druhý pád. Ospravedlňujem sa.

22 Bydlo Bydlo | 28. december 2007 at 13:42 | React

Mám 30 rokov dve deti a TV absolútne bezúčelne nepozerám, ale ak pozerám film (lebo niečo iné sa v TV pozerať nedá) stane sa že cez reklamu idem na WC vo veľmi málo prípadoch, predsa keď viem čo idem pozerať (už som spomínal že  nepozerám bezúčelne) viem že musím si urobiť pohodu. A tú pohodu mi narúša tá hnusná reklama. Predstav si že sedíš v kine(to je podľa mňa cielené pozeranie filmu) a po 25 minútach ti pustia 10 minutovú reklamu z ktorej 9 minút je na blbých operátorov a 1 minuta úputavky na nový film a pre sponzora práve idúceho filmu. Ako by si potom reagoval. Nejako tak sa ja cítim keď pozerám TV. Naštastie to je asi ,tak 2hod za týždeň. Pre mňa by TV vôbec nemusela existovať.

23 loyalist underground loyalist underground | 28. december 2007 at 15:19 | React

Presne tak, TV reklamy mobilnych operatorov su otrasne. To sa neda pozerat. Tiez mi lezu na nervy, tie trapne citovo zalozene reklamy, kde su vsetci vyrehotani a usmiati a v pozadi hraje nejaka tepla muzička a vsetci su strasne stastni. Samozrejme ukazu usmievave deticky hrajuce sa z malym psikom, prechadzajucich sa dochodcov v parku ( samozrejme vyrehotani jak keby hulili) a tiez usmiateho otecka drziaceho dcerku v naruci ako zapaluje prskavku na vianocnom stomceku. No to je strasne,chodte s tym niekam. Najhorsi je orange, tym uz z tychto citovych blabolov uplne preplo. Co reklama, to otras. Aj teraz ta happy trapna vianocna reklama co si tam vsetci podavali tu papierovu retaz, no kokos..to bolo rovno na facku.

24 peter peter | 28. december 2007 at 17:18 | React

Súhlasím s názorom, že tie reklamy sú otravné a nepríjemné. Komu sa naozaj nepáčia, má 3 možnosti - vypnúť (nikto nikoho nenúti sledovať TV), zaplatiť si kanál bez reklám (spomeň si už len na obyčajné HBO) alebo držať hubu a sledovať aj ďalej. Ešte môže nekupovať výrobky alebo služby tej otravnej firmy. To je naozaj všetko, čo s tým obyčajný človek môže spraviť. Inak je celý tento článok a aj väčšina diskusie mlátenie slamy. Tiež si myslím, že to vidíš až príliš naivne (ostatne, tvoje vlastné argumenty sú toho dôkazom).

25 hurahura hurahura | 28. december 2007 at 19:25 | React

bla bla bla bla bla

dalsi hodnotny blog o hovne

mne vadia bilboardy pri ceste. kazia vyhlad na krajinu.

26 peter peter | Email | 28. december 2007 at 21:46 | React

Blog s ohromnou pridanou hodnotou vyplyvajucou zo znalosti velkosti reklamneho trhu, podtrhnuty infantilnym chvalenim sa s rodicmi. Chlapce, popros rodicov, nech si s tebou opakuju pravopis, potom popros mamicku, aby ti zistila s akym mnozstvom koruniek sa hra v reklame a potom nieco napis. Naviac som sa nasmial nad "lyskou" :-) Dufam, ze si mal na mysli to zvieratko, ktoremu sa medzi ludmi, ktori nemaju rodicov s x vysokymi skolami, hovori liska. Zrejme si nemal na mysli "lyzku", teda sarissky povedane lyzicu.

27 Nozdorm Nozdorm | 28. december 2007 at 23:05 | React

Zvykaj si, toto je kapitalizmus, z niecoho tie (sukromne) TV musia zit, reklam sa nezbavis. A uroven reklam je na sk dost nizka, naprek tomu sa zlepsuje, aj vdaka telekomikacnym gigantom, ktori do nej pumpuju velke peniaze. Si dost naivny, ked sa ti reklama nepaci a hlavne na Vianoce- nepozeraj TV. Velmi lahke riesenie, ktore ti aj prospeje. Odporucam zacat citat:-)

28 miki24686 miki24686 | Web | 29. december 2007 at 3:00 | React

no ja neviem, co je na tomto blogu take uzasne..ako napisal peter blog s ohromnou pridanou hodnotou. ako diskusny prispevok k nejakemu clanku o reklamach by som to bral,ale takto?slabe imo

29 Eddo Eddo | 29. december 2007 at 9:47 | React

Napriek názorom niektorích expertov a mudrlantov považujem tento článok za fajn a pravdivý.Napriek veku pisateľa ktorý by som mu vôbec nevyčítal.Ak nekomu v diskusii dochádzajú argumenty začne vyťahovať pravidlá pravopisu.Len tak ďalej chlapče vidno že používaš hlavu na rozdiel od niektorích prispievateľov.

30 Tejno Tejno | 29. december 2007 at 14:15 | React

pises bludy. Za rok 2007 celkove vydavky na reklamu na Slovensku dosiahli 8,43 miliardy korun. Nareklamu dali najvia Orange, T-Mobile a Proctre&Gamle spoluvsak iba nieco cez 1 miliardu.

Takze lepsie pocuvaj to radio.

Reklama je tu od zaciatku medii. To akou formou sa robi, je vplyvom mody. Cudujem sa, ze nenadavas na vsetky tie maslove chute, z rastlinneho tuku co sa predavaju ako bezne maslo. A dufam, ze plujes na kazdu mladicu, co nenosi korzet.

Pozri si televizne noviny, ktorejkolvek televizie. Ur nejde o spravodajstvo, ale o senzacie, brutalitu, nasilie.

Je na kazdom z nas ako si filtruje informacie, ktore sa k nemu dostavaju. Zdroje tychto informacie su obrovske anik ich nedokaze cenzurovat, takze vypni telku a v tvojom pripade aj to radio, lebo ho nedokazes pouzivat.

Pre viac informacii o vydavkoch na reklamu : http://openiazoch.zoznam.sk/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=52169

31 Tejno Tejno | 29. december 2007 at 14:15 | React

ide o vydavky za rok 2006. pre poriadok

32 uken uken | 29. december 2007 at 16:15 | React

ide tu o princip - bez reklam by neexistovali TV, ktore by si mohol sledovat zdarma - a takych je vacsina, ktore pozeras. Takze reklamy su nutnym zlom, aby si za dane TV nemusel platit. Keby to tak nebolo, vela stanic by si doma v ponuke nemal

33 miki24686 miki24686 | Web | 29. december 2007 at 17:41 | React

a co povies na reklamu na tu pastu na dasna?ta kde clovek vypluva krv pri umyvani zubov?toto je podla mna spodina reklam..

34 krispin krispin | 29. december 2007 at 18:45 | React

Ked nechcete pozerat reklamu, kupte si MAGIO od T-Comu a mozete si program pretacat ako budete chciet :)

Apropos...uplne suhlasim s nazorom "T" o naivite autora clanku. Nikto nikoho nenuti pozerat sa na reklamu a ponukam iny pohlad na problematiku...Preco televizie neberu ohlad na svojho divaka a nepovedia spolocnosti, ktora si chce kupit reklamu, ze mu jednoducho nepredaju 100x za den priestor, lebo to bude odradzat ich divakov? Operatori iba vyuzivaju to, co mozu a aj tato debata je len dokazom toho, ze ta reklama ma vyznam, kedze o nich celkom huzevnato diskutujete.

A co sa tyka prispevku "T", tak reklamny budget T-mobile urcite nedosahuje 200 milionov na mesiac.

A k rodicom autora len tolko, ze ak splodili take dieta, tak ich ani 20 titulov nezachrani ;)

35 pretender pretender | Email | 29. december 2007 at 21:14 | React

...nahodou.....reklama, je dobra vec - velakrat sa uz neviem dockat, kedy bude reklama - totiz vsetci chceme ist na .....toaletu,  a za tych par minut sa tam rodina akurat vystrieda ....a kto a co za ten cas reklamuje?....to je jedno, aj tak to nepozerame....a ked prave mi neni treba......vsak dialkove je po ruke a je este dost programov .....objednavatelia reklam nech si minaju peniaze kde chcu....ich vec - najschopnejsimi ludmi su podla mna ti, co ich presvedcia, ze reklama ma vyznam.....vsak ked sa nechali oka..t, tak nech minaju.....Berte to takto - boli by ste ochotni platit za taky program, ake vysielaju nase pozemne tv - povedzme 500Sk mesacne??, ze nie??, no vidite, ...nech to plati niekto, kto na to ma ...vsak zarabaju na nas dost.....

36 car_nikolaj car_nikolaj | 3. january 2008 at 16:50 | React

ale tak aspon z niecoho ziju tie televizie ked im tam telekomunikacni operatori do bodky vyplnia reklamny cas a prepchaju ho do prasknutia svojimi reklamami dokola a dokola...

mohli by si vsak uvedomit ze tymto len odradzaju ludi. mna teda urcite. ved ocividne nemaju co robit s peniazmi.

ja televizor nepozeram takmer vobec co povazujem za jedno z najstastnejsich rozhodnuti a odporucam kazdemu aby sa nenechal oblbovat z TV. obcas sa ale pozriem a dokonca niekedy s chutou pozeram aj reklamy - ale nemecke rakuske ci ine zahranicne - tie su vkusne, na urovni aj zabavne. co sa o 5tich opakovaniach orangeu, 6tich tcomu a 5 tmobilu v jednom reklamnom bloku neda povedat

ad. billboardy - uplne suhlasim. ludia zo zahranicia (napr. nemci) mi uz viackrat povedali ze na slovensku mame neumerne vela billboardov VSADE. dokonca na cestach a prakticky na kazdom jednom volnom kusku co len dokazuje ako nasi verejni cinitelia odklepnu a povolia reklamu hoc aj na spissky hrad

ad. blog - podla mna je velmi inteligentne napisany. co sa tyka gramatiky povazujem sa za detailistu a je to moja srdcova zalezitost - ale kazdemu sa stane ze spravi chybu z nepozornosti...aj mne

a ponizovat autora pre nizky vek - to je ubohe

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement