Ráno cirkus, poobede adrenalín

21. june 2007 at 21:58 | Milan |  diary
Zasa ďalší deň. Nebol som v škole, lebo sme dnes mali voľno. Takže som bol doma a pomáhal som mamke s nejakými vecami. Bol som jej vyplatiť faktúry v Orangei, aj na pošte som bol, a doma som povysával, dal riad do umývačky riadu a upratoval som.
A mal som ďalší skvelý a nevšedný zážitok. Keď som som sa vracal na biku z toho Orangeu a prechádzal som cez prechod a semafory, odrazu som pred sebou na chodníku videl nejakú obludu. Vôbec som nevedel čo mám robiť. Ani neviem presne defnovať čo to vlastne bolo, asi niečo ako lama. Bolo to zviera, ktoré utieklo z cirkusu. Polícia a mestská polícia to zviera naháňala po celom meste na autách a nakoniec sa im ho podarilo chytiť na jednej štvorprúdovej ceste pri konci mesta. Mali s toho riadnu zábavu a fotografovali sa s tým zvieraťom. Nakoniec ho niekto zobral naspäť do cirkusu. No to bol hotový "cirkus". Na to len tak nezabudnem. A určite ani ľudia čo to videli.
Bolo to podobné, ako keď v Bratisleve pred jedným nemenovaným hotelom behala divá sviňa. haaaaaaaaaaa
a teraz niečo na tému bike:
Poobede som bol na dlhšej ciklotúre so spolužiakom Danielom. Boli sme až na Sigorde a v Zlatej Bani. Prešli sme pár desiatok kilometrov. Bola to riadna fuška, ale cyklotúry sú adrenalínové športy. Téééda na mojom novom profesionálnom biku sa ide skvele. Nikto na mňa dnes nemal... Ani spolužiak ma neobehol (ale niežeby som chodil len rýchlo a rýchlo) a zasa som si posilnil kondičku. Je to stále dokopca, ale potom je to super zjazd. Cesta je maximálne náročná ale pre ten pocit zdolaného cieľa a pre radosť z jazdy sa to vždy oplatí. Domov som prišiel trochu vyčerpaný, ale to čo som dnes na biku dokázal... Úžasné.
V lete asi pôjdem s jedným kamarátom na bicyklovú súťaž okolo Domaše. Je to 80kilometrov dlhá trasa, a je to nekonečne namáhavé, ale určite to zvládnem. Už som to raz absolvoval a chcem tam ísť znova a znova. Chodím často aj po horách napríklad Slanské Vrhy, Pieniny, atď. Na slovensku je nesmierne veľa možností pre cyklotúry. Treba na to len pevné nervy, odhodlanie, nadšenie a kondičku. Takýto druh športu je super...

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.