Školský výlet

16. june 2007 at 23:11 | Milan |  diary
Naša trieda bola tohto roku na výlete v národnom parku Pieniny, kde sme 3 dni bývali v takých chatkách. Bolo to pomerne blízko jednej dediny, ale nachádzali sme sa uprosred úžasnej prírody a bol tam super výhľad na skaly, lesy a dlhé údolia. Išli sme tam asi hodinu a pol autobusom, ktorý išiel pomaličky, lebo sa tam niečo porantalo. Boli sme tam takmer celá trieda a niektorej chatke sa ubytovali desiati, v našej štyria. Mali sme tam fakt najlepšiu chatku. Ja som bol v jednej veľkej izbe iba s jedným spolužiakom, ktorý väčšinu času spal, alebo počúval hudbu a čítal si knihu. Vo vedľajšej, asi trikrát menšej izbe spali ďalší moji spolužiaci, ktorí sa najprv tešili zo svojej izby, no potom im to omrzelo že majú takú malú izbu. Dole sme mali aj obývačku, kuchynku, sprchu aj záchod a všetci sa tam chodili pozerať ako to tam máme super. Keď som sa bol pozrieť v inej chatke, tak oni tam boli v každej izbe natesno nasačkovaní a nemali žiadnu kuchynku ani obývačku. Bola tam s tým sranda. Cez deň sme hrali futbal na obrovskom futbalovom ihrisku ale vždy to skončilo tak, že sa rozpršalo. Tam bola búrka každý deň, pretože tam proste často prší, je to taká búrková oblasť. Ale netrvalo dlho a už bolo všetko suché. Cez deň je tam príšerne horúco ale nikto sa na to nesťažoval. Každý tam púšťal hudbu ne plné pecky a tváril sa akoby relaxoval. Večer pár spolužiakov prišlo do našej obývačky a hrali tam karty, rozprávali sa o niečom a robili si zo všetkého srandu. Na druhý deň som skoro zaspal na raňajky. Doobedu sme išli pozrieť do neďalekého Poľska a prešli sme sa po novom moste a popri rieke. Neskôr poobede sme poniektorí hrali futbal s nejakými siedmakmi, ktorí tam prišli až z Michaloviec. Tí siedmaci tam celý zápas nadávali na seba ostošesť. A nakoniec sme tesne prehrali a oni vyhrali. Boli sme asi štyria na pätnátsich. Od večera ož do hlbokej noci sme sedeli vonku a rozprávali sa. Asi tesiati celý čas fajčili a keď prišla učiteľka skontrolovať či je všetko ok tam zaholili cigarety a keď učiteľka odišla, tak si zase zapálili nové. Ja som nefajčil a držal som sa od dymu radšej preč. Neznášam fajčenie. Je to škodlivý hnus. (Ráno tam bolo všade plno prázdnych krabičiek od cigariet) Samozrejme bol tam aj alkohol ale ja som sa tiež nepridal. Učiteľky sa o tom nedozvedeli. Ups, ale o tom radšej nebudem ďalej hovoriť, lebo nechem príliš bonzovať :) Potom sme sa v izbe rozprávali do jednej noci. Ja som ich tam vraj úplne super zabával. Pýtali sa ma či nechcem pracovať v televízii, lebo som vraj super a hovorili, ako dobre že s nimi chodím do triedy. Všetci sme sa na mojich kecoch tak smiali že som mal na druhý deň svalovku na bruchu. Mali sme tam raňajky, obedy aj večere v blízkej reštaurácii, varili tam veľmi dobre a je som vždy všetko zjedol (na rozdiel od iných). Asi som zvyknutý zjesť všetko a veľa, lebo stále som v nejakom hoteli a reštaurácii, keďže okrem iného veľa cestujem a testujem reštaurácie :) V posledný tretí deň sme si všetky veci zbalili a boli sme vonku, niekto hral hry a niektorí išli na hombačky - bol tam taký hombačkový komplex ktorý sa volal "hombačkovo." Dvala spolužiaci hľadali stratené kľúče od svojej izby a nakoniec ich našli v cestovnej taške jedného z nich, spolu s jeho kľúčami od domu. To im ale odľahlo. Ja som sa tam stále pripojil k nejakej hre, ale už ma nebavilo stále hrať karty tak som sa na to vykašľal. Bolo nám super a nikto sa tam výrazne nenudil. Ja som sa stále tešil na môj nový super bike ktorý som mal doma :) Po obede sme hneď naložili batožinu do autobusa a odišli sme domov. Cesta zbehla dosť rýchlo, ani som si to nevšimol a už sme boli doma. To asi preto, že som bol väčšinu cesty zahĺbený do hudby ktorú som počúval na mojom diskmene. Radšej používam diskmen, lebo moju obľúbenú hudbu mám, na veľa cédečkách a aj keby bola miniatúrna empetrojka aj 20gigová, tak by sa tam moja hudba nezmestila, lebo na každom cédečku mám priemerne 127MP3. No a tak sa skončil náš super koncoročný výlet, ktorý bol zároveň aj posledný na základnej škole, pretože už každý ide na strednú školu. Doma som sa potešil že som už konečne doma, že bolo dobre, ale ako sa hovorí, všade dobre, doma najlepšie. Išiel som sa bicyklovať do večera a potom som konečne zaspal v mojej vlastnej posteli.

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.